Tehnician diagnoza auto (Dealer BMW)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Experiență minim 2 ani în domeniul auto (preferabil diagnoza auto). Experiența pe marca BMW constituie un avantaj;

    - Posesor permis categoria B;

    - Cunoscător softuri de diagnoza auto;

    - Cunoștințe foarte bune de utilizare și operare PC

    - Cunoștințe de limba engleza constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Asigura asistenta tehnica la nivel de service oferind în permanenta suport mecanicilor și electricienilor și asistând recepționerii de service în procesul de diagnoza sau de proba înaintea unei lucrări;

    - Verifica în permanenta dacă literatura tehnica de specialitate este actualizata. Actualizează, prelucrează și difuzează informațiile tehnice destinate personalului din departamentul servicii post-vânzare (mecanici, electricieni, etc.).

    - Consiliază clienții din punct de vedere tehnic (referitor la problemele curente ale autovehiculului sau la operațiunile viitoare necesare a fi efectuate) și contribuie, alături de șeful de atelier, la soluționarea tehnica a reclamațiilor clienților.

    - Menține un standard calitativ ridicat pentru serviciile oferite clienților;

    - Propune șefului de atelier nevoile de training interne/externe identificate în timpul prelucrării literaturii tehnice;

    - Identifica probleme de produs (vicii de fabricație) și face rapoarte scrise care vor fi comunicate către reprezentantul producătorului sau către producător.

    - Cunoaște și exploatează cu precizie apertura tehnica din dotarea service-lui (sisteme diagnosticare și control) și transmite personalului specializat din service informațiile necesare pentru utilizarea acesteia.

    - Raportează în termen informațiile solicitate de către superiori.

    Alte informatii

    - Salariu fix motivant;

    - Salariu variabil - bonusuri, în funcție de realizarea planului;

    - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tânără, de a perforam într-un mediu competitiv și de a creste profesional într-un grup de prestigiu;

    - Oportunitatea de a obține experiență și certificări valabile international ca tehnician specializat pe brand-uri de renume;

    - Locație: București;