Contabil Senior

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate
    - Experienta dovedita in contabilitate si fiscalitate locala - minim 4-5 ani
    - Experienta de lucru intr-o de firma de contabilitate - reprezinta un avantaj
    - Cunoasterea legislatiei contabile si a legislatiei financiare si fiscale
    - Cunostinte solide de utilizare MS Office
    - Cunostinte avansate de Excel
    - Excelente abilitati de analiza si interpretare
    - Abilitati de organizare
    - Abilitati de negociere
    - Persoana flexibila, dinamica, responsabila si implicata
    - Abilitati de comunicare si lucru in echipa
    - Limba engleza - reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    - Verificarea si organizarea lucrarilor contabile alocate
    - Verificarea trezorieriei, achizitiilor/furnizorilor, vanzarilor/clientilor, cheltuielilor cu lucrari si servicii executate de terti, imobilizarilor, decontarilor cu personalul, secontarilor cu bugetul statului, conturilor de capitaluri si provizioane, datoriilor pe termen lung si a altor conturi contabile
    - Revizuirea declaratiilor fiscale intocmite de colegii din subordine
    - Sprijinirea colegilor din subordine la intocmirea raportarilor semestriale si a situatiilor financiare aluale si verificarea corectitudinii lor
    - Planificarea misiunilor contabile astfel incat sa se respecte termenele pentru inchiderea balantei de verificare, transmiterea rapoartelor de management catre client, depunerea declaratiilor fiscale si a situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile semestriale, etc
    - Reprezentarea clientului in cazul unui control fiscal si/sau a unui audit
    - Asistarea la predarea-preluarea contabilitatii in situatia incetarii contractului cu clientul
    - Intocmirea pachetului de raportare in formatul solicitat de client si acordarea de consultanta contabila si fiscala
    - Mentinerea relatiei cu clientul
    - Raportarea catre Accounting Manager
    - Gestionarea integrala a dosarelor cu grad ridicat de dificultate si/sau complexitate (inregistrari contabile, raportare, intocmire declaratii fiscale, ect)
    - Monitorizarea modificarilor legislative din domeniul financiar –contabil si impactul lor asupra clientilor gestionati
    - Respectarea procedurilor interne de lucru
    - Participarea la cursurile si prezentarile in domeniul financiar-contabil (interne si/sau externe)