Site Support Specialist - Brasov

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera administrativă. 



    Suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Brașov! 



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:





    Cunoștințe de limba engleză (minim B1); 

    Experientă de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); 

    Capacitate de organizare și prioritizare task-uri; 

    Abilităti de comunicare și relaționare; 

    Autonomie și spirit de inițiativă; 

    Experiență de lucru relevantă în domeniu, reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilități: 





    Gestionarea relațiilor de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate); 

    Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.); 

    Semnarea contractelor/ actelor adiționale/ deconturi, pentru toți salariații societătilor din sediul; 

    Asigurarea suportului pentru salariații din site în legătură cu departamentele suport: contabilitate, salarizare, HR, IT. 

    Organizarea de evenimente la nivel local: zile de recrutare, prezentări, ședințe.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:



    Formare la nivelul companiei; 
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.