Site Support Specialist - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera administrativă. 



    Suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Brașov! 



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:





    Cunoștințe de limba engleză (minim B1); 

    Experientă de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); 

    Capacitate de organizare și prioritizare task-uri; 

    Abilităti de comunicare și relaționare; 

    Autonomie și spirit de inițiativă; 

    Experiență de lucru relevantă în domeniu, reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilități: 





    Gestionarea relațiilor de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate); 

    Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.); 

    Semnarea contractelor/ actelor adiționale/ deconturi, pentru toți salariații societătilor din sediul; 

    Asigurarea suportului pentru salariații din site în legătură cu departamentele suport: contabilitate, salarizare, HR, IT. 

    Organizarea de evenimente la nivel local: zile de recrutare, prezentări, ședințe.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:



    Formare la nivelul companiei; 
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote