Telebanker

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    - Abilitati excelente de comunicare
    - Cunostiinte bune limba engleza
    - Team-player, orientare catre client, dedicat, rezistenta la stres
    - Disponibilitate de a lucra in ture

    Responsabilitati

    - Ofera suport clientilor/potentialilor clienti prin intermediul CEBLine la numerele dedicate
    - Ofera suport sucursalelor CEB la numarul de telefon dedicat acestora
    - Ofera suport clientilor CEB pentru serviciul de Internet Banking la numerele dedicate.
    - Ofera informatii generale despre produsele si serviciile Bancii
    - Ofera informatii referitoare la soldurile si detaliile conturilor, clientilor Bancii
    - Executa operatiunile bancare ordonate de client in baza contractului CEBLine semnat cu Banca
    - Opereaza modificari in baza de date, ca urmare a solicitarilor clientilor (via fax, e-mail, telefon) – blocare / deblocare / reemitere card, activare/dezactivare carduri pentru tranzactii pe Internet, actualizare date personale si altele
    - Inregistreaza solicitarile clientilor referitoare la amanarea termenelor de plata si informeaza departamentele corespunzatoare
    - Monitorizeaza tranzactiile – efectuate cu cardurile CEB – care prezinta suspiciune de frauda si contacteaza clientii in vederea confirmarii. Blocheaza cardurile din motive de securitate atunci cand tranzactiile nu sunt confirmate de clienti, informand totodata departamentele implicate cu privire la aspectele sesizate
    - Monitorizeaza ATM-urile CEB in ceea ce priveste functionalitatea acestora, verifica anumite erori de ATM pentru a se evita tentativele de frauda. Reseteaza ATM-urile pentru a fi repuse in functiune atunci cand este cazul, informand totodata departamentele implicate cu privire la aspectele sesizate