Partner Support with Russian - Level 1

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Our client is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.

    Requirements:

    - First level university degree or equivalent experience;
    - Minimum 1 year of related experience (e.g.: customer service, data mining, analysis tools or equivalent experience with project management level);
    - Fluent in Russian and English languages;
    - Good know-how regarding Microsoft Windows, usage of common office PC applications;
    - Systems technical knowledge Salesforce.com and Oracle (Siebel PRM) would be a plus;
    - Good communication skills and customer oriented (keep customer always in mind);
    - Ability to work as part of a remote/virtual team;
    - Strong motivation, good eye for detail, high degree of accuracy;
    - Strong analytical skills and excellent problem solving skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Act as the front-end focal point for EMEA company partner inquiries via web, email or telephone;
    - Provide immediate solutions to partners on the very first contact whenever possible;
    - Proactively escalate any issue identified in the supported tools;
    - Own responsibility of analyzing, understanding, interpreting the customer’s support requests;
    - Create support documentation and maintain with updated information;
    - Act as an interface between IT/L2 support and end-users;
    - Coordinate customer complaint escalation process and serve as a focal point for contact and resolution;
    - Test new releases;
    - Perform additional process operational tasks within agreed timelines/deadlines;
    - Attend the mandatory team meetings, APT meetings;
    - Support company PRM L1 Support projects and bring his/her own contribution to them;
    - Show active interest in learning, in order to provide the highest quality support to our customers;
    - Incorporate a broad knowledge base and high level of communication skills to ensure customer satisfaction;
    - Maintain archives in order to provide information’s continuity.

    Job Code: 231116AI