Junior Recruiter

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare (studiile in domeniul socio-uman sau marketing/comunicare constituie un avantaj);

    - Cunostinte MS Office (Word, Excel)/Outlook - nivel mediu;

    - Cunostinte limba engleza nivel mediu (reprezinta un avantaj);

    - Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;

    - Capacitate de observatie si analiza comportamentala;

    - Capacitatea de a urmari si de a solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel;

    - Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor – capacitatea de a respecta termene;

    - Abilitati de lucru in echipa;

    - Orientare catre rezultate.

    Responsabilitati

    - Gestionarea proiectelor de recrutare alocate;

    - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru fiecare proiect in parte;

    - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu managerul de proiect;

    - Sustinerea interviurilor si participarea activa in cadrul procesului de selectie a candidatilor;

    - Raportarea periodica privind statusul proiectelor de recrutare derulate;

    - Selectarea candidatilor, in functie de criteriile si cerintele proiectului/clientului;

    - Contactarea candidatilor in vederea programarii interviurilor;

    - Evaluarea si emiterea de propuneri cu privire la candidatii selectati si repartizarea acestora pe diferite proiecte;

    - Administrarea si actualizarea bazei de date cu candidati.