Customer Sales Support Manager with French

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing we are looking for a Customer Sales Support Manager with French language.

    Requirements:
    - First level university degree with recommended focus in business or finance;
    - Typically 2-4 years of experience;
    - Fluent in English and French languages;
    - Good communication skills (verbal, written and presentation);
    - Advanced problem-solving and analytical skills;
    - Strong teamwork skills;
    - Advanced time management skills;
    - Basic project management skills;
    - Basic mentoring and coaching skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Prepares materials to communicate issue resolution for external customers;
    - Reviews and analyzes reports detailing performance indicators, sales trends, and other sales data-related analysis, providing recommendations as appropriate;
    - Manages post-sales order management (e.g., specialized product builds, performance reports, data analysis); handles a limited number of highly complex customer accounts;
    - Coordinates non-exempt and Entry level team members by providing project management (e.g., coordinates day-to-day activities), mentoring, and coaching;
    - Manages open order (backlog) report issues resolution and reaches out to supply chain or factory to determine source of delay; communicates status and escalates issues as necessary;
    - Ensures resolution of order management issues for all product lines using specialized subject matter knowledge and analysis; serves as a subject matter expert to other departments on sales data management topics;
    - Handles a few customer accounts that have moderate to high importance;
    - Supports solutions that impact other departments.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Job Code: 151116CM