Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent vanzari servicii si piese de schimb
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.Vezi toate job-urile Asistent vanzari servicii si piese de schimb active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | IPSO Agricultura |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.12.2016 |
Remote work: | On-site |
Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.
1. Studii superioare, de preferat în domeniul tehnic
2. Cunoștințe și experiență de minim 2 ani, într-un rol similar
3. Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice)
4. Cunoștințe medii de limba engleză
5. Bună capacitate organizatorică
6. Capacitate de lucru cu termene limită strânse
7. Bună capacitate de comunicare
1. Preia solicitările pentru piese,consumabile și servicii
2. Identifică piesele de schimb în sistemul informatic
3. Pregătește, redactează și transmite ofertele către clienți
4. Urmărește primirea comenzilor de la clienți
5. Lansează comenzile de piese și consumabile în sistemul informatic
6. Redactează și transmite facturi proforme
7. Urmărește încasarea facturilor emise
8. Este în permanentă legătură cu clienţii și păstrează o bună relație cu aceștia
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Agent vanzari D2D Aplica fara CV | |
Asistent Vanzari SR Fundeni 18 luni (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (195) |
Raporteaza eroarea la