Cost Optimisation Consultant

Angajator: The KPI Institute
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    The KPI Institute is the global authority on Key Performance Indicators (KPIs) research and education, providing through its publications and training courses insights on how to measure and learn with KPIs and beyond. It developed the first KPI Management Framework and operates www.smartKPIs.com, the result of a research program dedicated to documenting and cataloging how KPIs are used in practice. Its systems thinking based approach to designing performance architecture across all levels of an organisation facilitates connecting organisational, departmental and employee performance efforts and results.

    The KPI Institute serves its international customer base through regional offices in Europe, Middle East, SE Asia and Australia, with educational and advisory projects conducted on 5 continents. Its European division, operated from Romania has been active since 2008 serving both national and international clients.

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferat în Management sau alte discipline similare;
    • Minim 3-5 ani experiență pe o pozitie similară;
    • Abilități de vânzare și negociere, prezentare si coaching;
    • Cunoașterea mijloacelor de analiză internă eficientă;
    • Competențe în vederea identificării și analizei pierderilor;
    • Dezvoltarea și implementarea de sisteme de management al performanței;
    • Experienţă relevantă în domenii precum consultanţă/ facilitare cursuri;
    • Abilitatea de a asculta si de a adresa intrebari, excelente abilitati de comunicare si persuasiune, flexibilitate si adaptabilitate (capacitatea de a se adapta interlocutorului);
    • Abilități de management al proiectelor, simț al responsabilității față de sarcini pentru a asigura îndeplinirea lor la standarde înalte și în timpul alocat;
    • Proactivitate, inițiativă, automotivare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate la schimbari;
    • Atenție la detalii pentru a asigura calitatea și acuratețea informațiilor;
    • Capacitatea de a lucra atât individual cât și în cadrul unei echipe;
    • Experiență în utilizarea platformelor de social media precum Facebook, Linkedin;
    • Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office;
    • Certificat ca ”Formator de formatori” – constituie un avantaj;
    • Disponibilitate pentru deplasări; (minim 70% din timp);
    • Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Relatii cu clientii si contractarea de proiecte
    • Susține activități de promovare directă și indirectă a serviciilor și produselor companiei;
    • Crește vizibilitatea serviciilor pentru potențiali clienți;
    • Participă la diferite evenimente pentru a promova serviciile companiei;
    • Contribuie la atragerea de noi clienți și generarea de lead-uri;
    • Coordonează, planifică, dezvoltă și execută campanii de vânzări;
    • Colectează și analizează datele de pe piață, în scopul de a identifica nevoile clienților și noi oportunități de vânzare a produselor și serviciilor organizației.

    Training&Consultață
    • Contribuie la formarea profesioniștilor în managementul performanței;
    • Sprijină organizațiile în implementarea unui sistem de management al performanței;
    • Îmbunătățește calitatea conținutului materialelor de cercetare;
    • Optimizează costurile și procesele organizatiei-client;
    • Recomandă, implementează și monitorizează soluții de optimizare;
    • Dezvoltă strategii pe termen lung, pentru a putea identifica oportunitățiile și riscurile asociate cu viitorul companiei;
    • Se implică în dezvoltarea şi livrarea de cursuri atât în sistem deschis, cât și în sistem in-house pentru clienții companiei la nivel național și internațional;
    • Facilitează workshop-uri.

    Alte informatii

    Ce oferim:

    • Program de lucru flexibil;
    • Un colectiv prietenos și tânăr;
    • Pachet salarial atractiv, incluzând: bonuri de masa, bonusări din vânzări și livrare de traininguri;
    • Accesarea unui buget anual de training;
    • Acordarea primelor de Craciun și Paște.