Analist Risc

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Risc active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Partnerul nostru face parte dintr-un grup financiar puternic cu sediul in Varsovia. Acesta detine operatiuni extinse in Europa Centrala si de Est, cu expertiza in retail banking si leasing, si peste 8.000 de angajati fiind una dintre cele mai mari companii listate la bursa din Varsovia.

    Cerinte:
    - Minim 6 luni de experienta pe analiza dosare risc;
    - Studii superioare economice;
    - Cunostinte MS Office, MS Word;
    - Limba engleza, cel putin nivel mediu;
    - Gandire analitica, capacitate de sinteza si decizie;
    - Atitudine pozitiva, pro-activa;
    - Independenta, perseverenta, organizare proprie;
    - Capacitate de lucru si auto-organizare sub presiune;
    - Capacitate de (auto) perfectionare si evolutie profesionala;
    - Capacitate de a interactiona pozitiv cu colegii;
    - Standard inalt de etica profesionala si integritate;
    - Capacitate de integrare si interactiune pozitiva cu echipa;
    - Experienta in analiza de credit sau similar in domeniul financiar-bancar constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Analizeaza aplicatiile clientilor in conformitate cu reglementarile interne in vigoare, respectiv politica de risc a companiei;
    - Sustine interviuri (fizic, in scris sau telefonic) cu clientii potentiali in vederea clarificarii anumitor aspecte din dosarul acestora cu privire la estimarea riscului;
    - Intocmeste propuneri de finantare elaborate si aproba cereri de finantare in limita competentelor acordate;
    - Mentine in permanenta relatia cu departamentul de suport vanzari;
    - Respecta timpii de raspuns stabiliti la nivelul departamentului risc;
    - Efectueaza controlul zilnic asupra propriei activitati operationale;
    - Monitorizeaza si urmareste indeplinirea obiectivelor individuale setate de catre seful de departament.

    Beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Asigurare medicala;
    - Schema de bonusare;
    - Mediu placut de munca.

    Cod Intern: 231116AS

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (12)