Manager de Proiect Constructii

Angajator: SC LIDL Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016



             Responsabilități

    • Achiziția serviciilor de proiectare pentru realizarea proiectului magazinului (arhitecți, experți, proiectanți de specialitate) în funcție de construcția ce urmează a fi realizată
    • Implementarea standardului LIDL privind descrierea construcției, respectiv respectarea cu aproximația maximă a standardului LIDL în cazuri speciale, având în vedere fezabilității şi conceptului locaţiei;
    • Monitorizarea realizării magazinului în faza de construcție cu respectarea standardului LIDL privind descrierea construcției, indicațiilor şi solicitărilor proiectanților; participarea la discuțiile cu arhitecții şi diriginții de șantiere; implementarea condițiilor cadru din directiva națională şi internațională de construcții;
    • Comandarea echipamentelor necesare amenajării magazinului (frigidere, lăzi, alarmă, etc.)  cu respectarea condițiilor contractuale cadru şi a planului de mobilare de comun acord cu superior sau; întocmirea adreselor / informărilor necesare (utilități, salubritate, etc);
    • Recepția construcției, realizarea procesului verbal de recepție la finalizarea construcției, supravegherea remedierii deficiențelor de comun acord cu superiorul având în vedere directiva națională şi internațională de construcții;
    • Predarea magazinului către departamentul Vânzări pe baza unui proces verbal de predare şi instruirea personalului din vânzări privind utilizarea echipamentelor, a clădirii, a cheilor;
    • Supravegherea remedierii deficiențelor până la finalizarea acestora
    • Facturarea corectă a serviciilor prestate privind construcția magazinului, înregistrarea continuă a investițiilor realizate -IST, aprobarea lucrărilor suplimentare de comun acord cu superiorul şi eventual aprobarea ulterioară suplimentării investiției;
    • Participarea la lucrările de amenajare ale magazinului efectuate de Umbau Manager şi monitorizarea prestatorilor de servicii respectând directiva națională şi internațională de construcții.
    • Exploatarea şi mentenanța tehnica a clădirilor
    • Supravegherea clădirilor existente din punct de vedere al operativității magazinului, verificarea notelor  şi solicitărilor de reparație din magazin, precum şi a vizitelor efectuate de autorități; planificarea vizitelor în magazine de comun acord cu directorul regional de expansiune;
    • Coordonarea şi verificarea procesului privind anunţarea daunelor de către FM Manager prin IMS;
    • Verificarea folosirii corecte a manualului de utilizare a clădirii de către Fm Manager şi Vânzări;
    • Stabilirea renumerației pentru meseriașii mobili (MiV);
    • Negocierea contractelor standard pentru diverse servicii / prestații (de ex. electrice, lăcătușărie, HVAC, etc);
    • Respectarea termenelor contractuale pentru  contractele de servicii privind FM
    • Verificarea stării clădirii în cadrul vizitelor efectuate la magazine;
    • Verificarea prestării serviciilor conform managementului calităţii;
    • Verificarea conținutului şi aprobarea facturilor;
    • Verificarea executării scrisorilor şi reţinerilor de garanţie faţă de prestatorii şi furnizorii de servicii
    • Repararea pagubelor efectuate de terţi conform asigurării şi realizarea documentaţiei aferente
    • Modernizare regulată de comun acord cu departamentul Vânzări
    • Dotare ulterioară a filialelor existente în cazul optimizărilor tehnice sau ale conceptului
    • Management inventarului mijloacelor fixe din magazin
    • Garantarea siguranţei operaţionale şi respectarea standardelor de siguranţă operaţionale
    • Asigurarea eficienţei energetice a magazinelor
    • Aducerea suprafeţelor închiriate la starea iniţială la rezilierea contractului de chirie de comun acord cu superiorul.
            Profilul dvs.
    • Cunoștințe MS Office
    • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare
    • Capabilități de organizare și rigurozitate
    • Înalt simț al responsabilității
    • Adaptabilitate la lucrul în echipă
    • Dinamism și atitudine pozitivă
    • Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj
            Oferta noastră
    • Pachet salarial atractiv şi peste medie
    • Instruire sistematică şi practică
    • Mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională
    • Mașină Skoda Octavia 2.0
    Sunteți interesat(ă)?
     
    Vă rugăm să completați formularul online de candidatură şi să atașați CV-ul dvs. în format Word sau Pdf, însoțit de o scrisoare de intenție ce specifică poziția pentru care aplicați.
    Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.

    Lidl Discount S.R.L.
    Aplicați aici