Business Development Representative

Angajator: Human Touch Consulting Group
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Tulcea
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Human Touch Consulting Group (HTCG) reprezinta departamentul de resurse umane al platformei de business 145.Inc, grup de antreprenori reprezentand industrii diferite, insa ghidati de o viziune comuna, un scop comun si care impreuna s-au angajat sa scrie aceeasi poveste de succes. In doar cateva cuvinte, platforma 145.Inc reprezinta un loc in care oamenii si ideile cresc accelerat prin folosirea optima a competentelor, dezvoltarea continua si expunerea la proiecte diverse care sa valorifice cel mai bine potentialul si punctele forte ale fiecarui partener sau membru al echipei.


    HTCG reprezinta o solutie pentru orice partener care isi doreste sprijin in ceea ce priveste capitalul uman al organizatiei sale. Prin intermediul echipei sau al partenerilor putem acoperi variate solicitari in domeniul resurselor umane, echipa de recrutare a HTCG fiind formata din specialisti in domeniul resurselor umane, care de-a lungul timpului au recrutat personal pentru clienti din cele mai diverse domenii.

    Cerinte

    • Experienta in turism si promovare reprezinta un avantaj, insa nu o conditie obligatorie;
    • Calitati de autodidact, siguranta de sine, incredere si tenacitate;
    • Abilitati de negociere si planificare;
    • Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru client;
    • Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientul;
    • Persoana proactiva si motivata de rezultate;
    • Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    • Cunoasterea unei limbi straine reprezinta avantaj;

    Responsabilitati

    • Identificarea de canale inovative de promovare si abordare clienti;
    • Identificarea oportunitatilor de pe piata in scopul atragerii de noi clienti;
    • Analiza potentialilor clienti si contactarea acestora cu scopul initial de a prezenta serviciile oferite;
    • Identificarea nevoilor si obiectivelor acestora in concordanta cu serviciile oferite;
    • Identificarea solutiei optime pentru fiecare client si personalizarea ofertelor;
    • Intretinerea contactului permanent cu clientii actuali, furnziorii si partenerii, oferind informatii relevante despre serviciile si produsele companiei si comunicand modificarile aparute;

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial alcatuit din salariu fix + bonusuri;
    • Job dinamic cu posibilitati de dezvoltare;
    • Posibilitatea de a-ti desfasura activitatea intr-un mediu de lucru placut si profesionist.