Expert Optimizare Procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Expert Optimizare Procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol ai nevoie de:

    - Studii universitare profil economic/ tehnic
    - Cursuri specifice in domeniul metologiei si instrumentelor de management al procesului de business
    - Experienta in zona de optimizare procese
    - Limba engleza-nivel avansat
    - Certificarea Six Sigma- Green/Black Belt - de preferat
    - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
    - Capacitate analitica, gandire logica

    Responsabilitati

    In acest rol vei conducere a faza de design a proiectelor de optimizare procese business.

    Responsabilitatile tale includ:

    - Planificare si organizare initiative de optimizare procese business
    - Conducere intalniri cu management-ul pentru a identifica asteptarile din partea initiativei, pentru a stabili perimetru, obiectivele, KPI si resursele necesare initiativei
    - Definirea eforturilor pentru a asigura alocarea corespunzatoare a resurselor cu suport din partea responsabilului initiativei
    - Coordonarea in calitate de facilitator principal in workshop-uri
    - Coordonarea activitatilor de colectare date si verificarea rezultatelor calculelor (timp, rework, volum de munca).
    - Determinarea , impreuna cu stakeholderii principali ai procesului, a cauzelor primare ale “slabiciunilor” procesului asa cum au fost identificate in workshop-uri
    - Coordonarea design-ul fluxurilor de process TO BE, formalizarea si impartasirea managementului problemele si solutiile propuse pe baza analizelor de proces si analizelor statistice (in cazul in care datele sunt disponibile)
    - Alinierea proceselor TO BE cu toti stakeholderii
    - Organizarea si structurarea materialelor pentru informarea managementului bancii cu privire la evolutia initiativei
    - Escaladarea catre Business Owners si BPR Cluster orice obstacole ce previn atingerea obiectivelor initiativelor BPR propunand cursuri alternative de actiune (incluzand si reducerea de perimetru/ ajustari de obiective)

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)