Responsabil Achizitii

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
    - recrutarea de manageri sau specialiști,
    - asigurarea de forta de munca temporara,
    - audit de Resurse Umane,
    - instruirea personalului.

    Teamland face parte din Grupul Contexpert, un grup de companii de top specializate in servicii contabile, de audit, consultanta, salarizare si inventariere, cu o experienta de peste 18 ani in domeniu. Cei 7 parteneri si 70 de angajati deservesc ireprosabil peste 350 de clienti.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte avansate de operare in Excel;
    - Bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Identificarea necesarul de aprovizionare pentru produsele din portofoliu;
    - Mentinerea relatiei cu furnizorii interni si externi;
    - Urmarirea saptamanala a stocurilor de marfa pe fiecare categorie de produse, a vanzarilor si a comenzilor nelivrate;
    - Analiza si lansarea comenzilor catre furnizori in functie de stategia/ planul de vanzari stabilit;
    - Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
    - Urmarirea si solutionare a situatiilor "out-of-stock" si "overstock";
    - Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
    - Realizarea divesrelor analize si rapoarte de vanzari pentru fiecare categorie de produse.