Reporting Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile Reporting Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management Trainee
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Over 70 years of experience and the most finely meshed international network have made Coface a reference in credit insurance, risk management, and the global economy.

    With the ambition to become the agile, global trade credit insurance partner in the industry, Coface’s 4,100 experts work to the beat of the world economy, supporting 50,000 clients in building successful, growing and dynamic businesses across 200 countries.

    The Group’s services and solutions protect and help companies take credit decisions to improve their ability to sell on both their domestic and export markets.

    OUR FOUR PRIORITIES:

    - Attract talented people
    - Train experts
    - Provide visibility to our staff
    - Recognise and reward performance

    Cerinte

     Cunostinte Excel;
     Abilități de operare PC;
     Responsabilitate in livrarea task-urilor din punct de vedere calitativ, cantitativ si respectare deadline;
     Dexteritate in tastare;
     Atentie distributiva si rapiditate;
     Minutiozitate si concentrare in activitatea de operare excel ;
     Buna organizare a activitatii ;
     Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent atat cu colegii din echipa cat si cu Team Leaderii B2C ;
     Abilitati de comunicare ;
     Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
     Studii superioare finalizate sau în curs - preferabil domeniul economic.

    Responsabilitati

     Intocmirea de rapoarte pentru clienti in format excel
     Intocmirea de rapoarte interne in format excel
     Prelucrare baze excel in vederea adaptarii acestora pe formatul softului existent de colectare cu scopul de a import cazuri noi si update de informatii
     Suport pentru team-leader la intocmirea diverselor rapoarte.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (109)