AUDITOR INTERN TRAINEE

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Studii:
    • Studii superioare in domeniile Financiar/Contabilitate/Sisteme Informatice.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Gandire analitica;
    • Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook);
    • Flexibilitate si capacitatea de a accepta responsabilitati multiple;
    • Creativitate;
    • Atitudine proactiva;
    • Cunostinte de limba engleza (scris, vorbit) – nivel avansat ;
    • Dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional.


    Responsabilitati

    SCOP: Efectueaza activitati legate de realizarea proiectelor de audit.

    Responsabilităţi:
    • Este responsabil sa inteleaga la nivel primar proceselor operationale din companie, sistemul de control intern si tehnicile de audit intern;
    • Asista auditorii interni si auditorii interni seniori oferindu-le informatii, date si analize specifice ca parte din proiectele de audit;
    • Actualizeaza cu regularitate statusul sarcinilor alocate proiectului (pasii de audit) si comunica dificultatile intampinate in cadrul proiectului;
    • Primeste si rezolva in termenele stabilite, cererile pentru proiectele alocate;
    • Asigura suport structurii din care face parte in acord cu procedurile in vigoare;
    • Participa alaturi de echipa din care face parte la implementarea proiectelor de la locul de munca;
    • Colecteaza si consolideaza date pentru a intocmi si/sau actualiza statistici tehnice pentru uz intern;
    • Efectueaza analize specifice la cererea managementului urmand proceduri si instructiuni bine stabilite, consolidand si sintetizand informatiile conform scopului analizei;
    • Intocmeste foi de lucru si analizeaza rezultatele impreuna cu responsabilul de proiect.
    • Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;