Customer Support Analyst - Level 1 (full time / part time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Customer Support Analyst - Level 1 (full time / part time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    • Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei prin preluarea solicitarilor sau problemelor semnalate de catre acestia in departamentul suport;
    • Raspunde apelurilor telefonice sau emailurilor primite de la clienti;
    • Intelege cerintele si necesitatile clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor;
    • Indruma clientul si executa activitati de mentenanta (backup-uri, verificari);
    • Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul de suport si verifica solutiile oferite;

    Responsabilitati

    Rol

    Se asigura ca toti clientii primesc un serviciu la cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism prin furnizarea serviciilor de suport pentru clienti in mod proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport) cat si prin indeplinirea obiectivelor conform cu cerintele standardelor aplicabile si aprobate la nivelul proiectului si/sau al departamentului Operatiuni Clienti.


    Responsabilitati:

    • Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei prin preluarea solicitarilor sau problemelor semnalate de catre acestia in departamentul suport;
    • Raspunde apelurilor telefonice sau emailurilor primite de la clienti;
    • Intelege cerintele si necesitatile clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor;
    • Indruma clientul si executa activitati de mentenanta (backup-uri, verificari);
    • Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul de suport si verifica solutiile oferite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    3000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (1091)