HR Admin

Angajator: Evolution HCC
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 28.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem Evolution HCC, firma de recrutare si consultanta in HR, la nivel national. Gestionam si conducem procese de recrutare si de headhunting de la mid level pana la upper management, traininguri, teambuildinguri. Principiul dupa care ne ghidam in recrutare este - Conectarea candidatilor la joburile si companiile care se mapeaza pe personalitatea si dorintele lor in cariera. Astfel, suntem foarte atenti la potrivirea dintre candidati si partenerii nostri, tocmai pentru ca cele doua parti sa ajunga la colaborari de lunga durata si cat mai fructuoase.

    Cerinte

    Candidatul ideal...
    - are o experienta de minim un an in domeniul salarizarii si administrarii de personal
    - stie sa opereze in programul de contabilitate si salarizare WinMentor (sau in programe similare - ex.
    Saga)
    - are cunostinte de legislatia muncii
    *reprezinta un avantaj cunoasterea limbii maghiare

    Responsabilitati

    Locul de munca implica...
    - realizarea grilei salariale in baza informatiilor specifice (pontaje/concedii medicale/concedii de odihna/concedii fara plata/modificari salariale/alte beneficii)
    - intocmirea de rapoarte in mod regulat catre directorul general, caruia i se subordoneaza
    - activitati administrative (eliberarea unor adeverinte /administrarea dosarelor angajatilor, incheierea contractelor de munca, operare in Revisal)

    Alte informatii

    Compania...
    - companie de import-export a componentelor si corpurilor de iluminat
    - experienta pe piata muncii de peste 20 de ani
    - se afla in Gilau, judetul Cluj (se deconteaza transportul)
    - functioneaza de luni pana vineri, in intervalul 8.15-16.45