Project Manager Comunicare

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Experienta de minimum 3 ani intr-o activitate similara;
    • Cunostinte bune de limba franceza si engleza;
    • Cunostinte operare calculator MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
    • Cunostinte de comunicare comerciala: advertising, branding, de grafica si design, publicitate, relatii publice si comunicare institutionala;
    • Cunostinte despre masurarea rezultatelor actiunilor de comunicare.

    Responsabilitati

    • Acorda sprijin pentru implementarea identitatii vizuale a companiei si vegheaza la respectarea regulilor de identitate vizuala;
    • Acorda consultanta pe proiectele de comunicare externa ale clientilor interni (actiuni specifice de comunicare);
    • Mentine legatura cu partenerii de proiecte, coordoneaza si supervizeaza activitatea furnizorilor de materiale asociate proiectelor de comunicare implementate in urma deciziilor managementului;
    • Organizeaza evenimente specifice in acord cu nevoile identificate ale diverselor entitati din cadrul companiei;
    • Sprijina elaborarea planului anual de comunicare;
    • Propune si realizeaza esantioane, grupuri tinta, cerinte de studii, analize pentru studii premergatoare deciziilor de marketing si comunicare (comportamente de utilizare, asteptarile si atitudinile clientilor, atractivitatea pietelor noi, teste de concept pentru produse/servicii/oferte noi, studii de acceptabilitate pret, studii de impact la lansarea/incetarea unui produs/oferte), studii in timpul actiunilor de marketing (studii de satisfactie pentru fiecare linie de business si pentru fiecare segment de piata, imaginea de brand), studii dupa realizarea efortului de marketing (impactul campaniilor de comunicare comerciala, promotionala);
    • Comunica permanent, cu fiecare segment de business, pentru a identifica nevoile legate de studii, analize, cercetari de piata, identificarea unor oportunitati de piata pentru fiecare segment de piata si linie de business.