Specialist marketing online

Angajator: Vel Pitar
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii superioare in Marketing, Economie sau echivalent;
    - Cunostinte bune de lucru cu Google AdWords, Google Analytics;
    - Cunostinte solide in social media pe diverse platforme (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram etc.);
    - Cunostinte solide HTML;
    - Cunostinte solide in utilizarea WordPress;
    - Experienta cu lucrul in alte sisteme de content management (CMS);
    - Utilizator avansat al Microsoft Office;
    - Experienta in Paid Advertising, PPC, SEO, SEM este considerata avantaj;
    - Aptitudini analitice profunde si gandire cifrica;
    - Limba engleza scris si vorbit – fluent;
    - Sa fie la curent cu cele mai noi tendinte si cu cele mai bune practici in marketingul online;

    Aptitudini personale:
    - Este Pro-activ;
    - Conceptualizeaza si respecta termenele limita;
    - Are o deosebita atentie pentru detalii si acuratete in executie;
    - Are capacitati de planificare, organizare si management al timpului;
    - Este capabil sa lucreza atat independent cat si in cadrul unei echipe ;
    - Are capacitati de prezentare si cercetare;
    - Este capabil sa indeplineasca mai multe cerinte concomitent;
    - Este capabil sa gestioneze problemele in mod obiectiv si analitic;
    - Are capacitatea de a interactiona cu orice nivel de raportare;
    - Este integru;
    - Are capacitati excelente de rezolvare a problemelor;

    Responsabilitati

    Pasiunea pentru tehnologiile actuale si o buna intelegere a mediului digital sunt abilitati excelente pentru aceasta pozitie. Responsabilitatile vor include asigurarea realizarii in mod curent a tuturor materialelor promotionale si de marketing necesare procesului de creare a strategiei de online;

    Detaliile job-ului:
    - Specialistul de marketing online va fi subordonat Directorului de Marketing;
    - Va lucra cu echipele interne, se va concentra pe strategiile de emailing, digital, social media si web marketing si va cauta modalitati de integrare a tuturor acestor elemente in planurile generale de marketing;
    - Va sprijini campaniile de dezvoltare, va inlesni aprobarile si va gestiona in mod coerent executia campaniilor de marketing online;
    - Va contribui la dezvoltarea marcilor companiei si va crea concepte de marketing online pentru fiecare portofoliu de eveniment;
    - Va genera rapoarte analitice pentru campanile de email si trafic web;
    - Isi va asuma rolul de a integra comunicarea online in dezvoltarea campaniilor de marketing folosind canalele web si social media;
    - Va colabora in mod eficient cu Managerii de Brand si echipele interne pentru a propune, dezvolta si executa campanile online in directia realizarii indicatorilor specifici precum si planului de vanzari;
    - Va planifica si executa toate paginile web, SEO/SEM, bazele de date, email, campanile de display si publicitate;
    - Va gestiona rezultatele tuturor campaniilor de digital marketing si evalueaza rezultatele (ROI si KPI);
    - Va identifica tendintele si informatiile pietei si astfel optimizeaza bugetele aferente canalului digital;
    - Va genera noi strategii de crestere ;
    - Va planifica, executa si cuantifica testele de conversie;
    - Se va folosi de abilitatile de analiza pentru a evalua experientele integrate adresate consumatorului pe toate canalele (B2B si B2C);
    - Va evalua tehnologiile emergente.