Master Data Analyst with Turkish Language

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume, angajam un analist "Master Data" pe limba turca.

    Acest post are raspunderea de a oferi analize calitative catre managementul de vanzari si rapoarte pentru sustinerea deciziilor de afaceri pentru organizatie si alinierea la obiectivele activitatii comerciale.

    Cerinte:
    - Cunostinte avansate de limba engleza si limba turca;
    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Visio si Access;
    - Cunostinte de baza de asistenta si suport vanzari/clienti;
    - Foarte bune aptitudini de comunicare si orientare catre client;
    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid;
    - Capacitatea de a lucra in conditii de stres si de a respecta termenele limita convenite;
    - Abilitatea de a furniza rezultate de calitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Efectueaza activitati administrative in numele persoanelor din departamentul de vanzari din diferite regiuni in cadrul regiunii EMEA, la delegarea acestuia sau in cadrul proceselor predefinite;
    - Coordoneaza procesele existente de administrare a vanzarilor prin crearea si modificarea inregistrarilor in baza de date;
    - Participa activ la sesiunile de planificare a structurii bazei de date pentru anumite conturi, contribuie cu rapoarte si analize pentru echipele de vanzari;
    - Revizuieste baza de date de conturi client si monitorizeaza fisierele primate de la echipa de conturi furnizand feedback in legatura cu acuratetea datelor;
    - Propune solutii de imbunatatire a procesului, a tool-urilor si a comunicarii intre membrii echipei sau intre echipa si clientii din tari;
    - Este responsabil/a de comunicarea permanenta cu tara, de procesele care sunt detinute de operatorii de vanzari si ofera consultanta in legatura cu acestea atat echipelor de vanzari, cat si operatorii de vanzari din tari.

    Beneficii:
    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multinational care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team-building-uri.

    Cod Intern: 181116ELP