Contabil

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul economic;
    • Cunoștințe bune de operare pe calculator (Excel nivel avansat);
    • Experiența pe o poziție similară și experiența în domeniul asigurărilor constituie avantaje;
    • Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj;
    • Carnet conducere (categoria B) constituie avantaj;
    • Organizat, orientat spre detalii și cu atitudine proactivă;
    • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • Orientare către calitate.

    Responsabilitati

    • Gestionează operaţiunile economice derulate prin registrele de casă și întocmește Registrul de Casă;
    • Întocmeşte, conform scadenței, ordinele de plată pentru toate plățile care îi sunt repartizate;
    • Întocmește zilnic centralizatorul plăților efectuate;
    • Asigură realizarea operațiunilor de încasări și plați în numerar cu respectarea procedurilor și normelor interne;
    • Depune și ridică de la bănci numerarul în RON și valută, in limita competențelor acordate;
    • Completează documentatia privind deschiderea/inchiderea/modificarea conturilor bancare, modificarea specimenelor de semnătura în banca, alte documente în relatia cu băncile partenere și urmăreste semnarea documentelor si depunerea lor la bancă;
    • Urmărește decontarea in termenele stabilite prin normele interne a avansurilor de trezorerie acordate in lei sau valuta, verifica deconturile și calculeaza penalitati în cazul în care decontarea avansurilor nu s-a efectuat in termenele stabilite;
    • Verifică zilnic corespondenţa numerarului existent în casierie cu soldul din registru de casă;
    • Respectă Regulamentul de casierie si normele specifice in vigoare;
    • Ţine evidenta, la zi, a tuturor avansurilor acordate și a deconturilor/ordinelor de deplasare primite;
    • Verifică zilnic în extrasele de bancă procesarea corectă și completă a plăților efectuate în ziua precedentă;
    • Realizează procurarea sau listarea din aplicațiile de plăți și ordonarea tuturor extraselor de cont și a anexelor acestora de la toate băncile la care compania are conturi curente, conturi colectoare și conturi de card deschise;
    • Solicită de la bănci trimestrial sau la cerere inventarul conturilor bancare deschise la respectivele unități;
    • Urmărește rezolvarea problemelor legate de efectuarea plăților, oferă suport și contribuie la eficientizarea fluxului activităților.