Responsabil dezvoltare-expansionist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Responsabil dezvoltare-expansionist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.03.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Cerințe:
-experiență în domeniul expansiune, imobiliar (cel puțin 2 ani);
-studii superioare finalizate (de preferat economice, juridice);
-cunoștințe de limbă franceză (A2-B1);
-cunoștințe de limbă engleză (reprezintă un avantaj);
-bune abilități de relaționare și negociere;
-simț comercial și rigurozitate;
-persoană motivată și dinamică;
-capacitate bună de organizare și analiză;
-disponibilitate pentru deplasări frecvente;
-cunoștințe de operare MsOffice;
-permis de conducere categoria B.
Căutăm un responsabil expansiune cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și abilități antreprenoriale, pentru care profesionalismul, reprezintă o prioritate.
Responsabilități:
-prospectează piață imobiliară și identifică locațiile optime pentru extinderea punctelor de desfacere conform cerințelor companiei;
-analizează fezabilitatea proiectelor imobiliare în acord cu particularitățile pieței locale și cerințelor companiei;
-solicita și gestionează documentele necesare pentru achiziționarea de terenuri/spații în acord cu condițiile contractuale și cu proprietarii până la semnarea contractului de vânzare-cumpărare, concesiune și/sau închiriere;
-acordă suport pentru departamentul tehnic în vederea obținerii tuturor avizelor și aprobărilor necesare pentru începerea activității magazinului;
-garantează acuratețea informațiilor din bază de date;
-reprezintă compania în relațiile cu terții.
Benficii:
- mediu de lucru internațional;
- provocări profesionale continue;
- echipă profesionistă, tânără și dinamică;
- pachet salarial motivant + beneficii (laptop, mașina de serviciu).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
MOTOSTIVUITORIST TIMISOARA Timisoara, | |
Sales Representative - Traditional Trade - Arad Aplica fara CV | |
Team Leader Logistica Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la