Agent relatii clienti-consiliere creditare

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    - student sau absolvent de studii medii/superioare;
    - persoane calme, empatice, cu atitudine pozitiva
    - foarte bune aptitudini de comunicare;
    - capacitatea de a lucra in echipa;
    - cunostinte de limba engleza, nivel mediu si superior;
    - bune aptitudini de negociere.

    Responsabilitati

    Activitatea presupune preluarea si initierea apelurilor catre clientii care doresc informatii despre produsele si solutiile financiare oferite de institutii non-bancare. Agentii care vor lucra pe proiect vor furniza informatii corecte si complete si vor introduce in aplicatie statusuri pentru fiecare client in parte.
    Agentii vor sfatui clientii asfel incat acestia sa ia cea mai buna decizie cu privire la serviciile financiare dorite.
    De asemenea, agentii vor promova si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile clientilor, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori.

    Alte informatii

    Oferta

    - Zona de lucru accesibila(Piata Unirii);
    - Interactiunea directa cu mediul bancar, ce constituie o excelenta rampa de lansare in crearea unei cariere in acest domeniu;
    - Training de specialitate pentru toti cei care doresc sa faca parte din echipa;