Local Procurement Specialist Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ursus Breweries active.


Vezi toate job-urile Local Procurement Specialist Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem este cel mai mare producător de bere din România, cu un portofoliu de mărci puternice, cu care ne mândrim și pe care le iubesc milioane de români. Prietenia, pasiunea și dezvoltarea ne însuflețesc pe toți, fie că vorbim de colegii din fabricile noastre (din Brașov, Buzău, Cluj-Napoca și Timișoara), din depozite, de pe teren sau din sediul central din București.

    Povestea Ursus Breweries e împletită cu povestea fiecărui om din echipa noastră.

    Cerinte

    • Studii superioare, preferabil economice;
    • Minim 2-3 ani in domeniul achizitiilor de servicii, preferabil pe zona marketing si trade marketing cu precadere in FMCG
    • Foarte bune abilitati de comunicare
    • Orientare catre client
    • Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
    • Abilitiati de rezolvarea a problemelor
    • Lucru in echipa
    • Abilitati foarte bune de negociere si intelegere comerciala
    • Proactivitate si dorinta de a-si dezvolta abilitatile si cunoastintele in domeniu
    • Limba Engleza - avansat
    • Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office, folosire ERP/SAP Systems, Procurement Tools (ARIBA sau alte aplicatii de e-sourcing de preferat)

    Responsabilitati

    • Selectia furnizorilor si derularera negocierilor in vedere obtinerea celor mai bune conditii de achizitie de bunuri si servicii din ariile Marketing si Trade Marketing si Sales
    • Stabileste termenii si conditiile comerciale si raspunde de intocmirea si management-ul contractelor si al furnizorilor din punctul de vedere al procesului de achizitie pe ariile alocate (impreuna cu departamentele implicate)
    • Identifica oportunitati pentru reducerea costurilor si imbunatatirea conditiilor comerciale
    • Intocmeste analize specifice procesului de achizitie
    • Furnizeaza periodic rapoarte de cheltuieli in ceea ce priveste activitatile de procurement din ariile alocate
    • Gestioneaza corespondenta cu furnizorii pe marginea semnarii contractelor
    • Stabileste, impreuna cu Category Manager-ul, potentialii furnizori
    • Faciliteaza comunicarea intre clientii interni si potentialii furnizori
    • Verifica cererile de achizitie si se asigura ca acestea sunt in linie cu Procedura de Achizitii
    • Creeaza comenzile de achizitie (PO) in sistem si face follow-up cu clientul intern pentru a asigura inchiderea procesului de achizitie

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (99)