Asistent Birou

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare;
    - Cel puţin 1 an experienţă intr-un post similar, pe zona administrativ/secretariat/facturare;
    - Excelenta cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
    - Limba engleză - mediu;
    - Cunostinţe foarte bune de operare PC (Word, Excel, Power Point);
    - Atenţie la detalii;
    - Persoană responsabilă şi foarte bine organizată.

    Responsabilitati

    Principala responsabilitate este de a asigura o bună desfăşurare a activităţilor administrative:
    - Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre angajatul potrivit;
    - Preluarea comenzilor de la clienti si trimitera informatiilor catre departamentul de vanzari/achizitii;
    - Verificarea cutiei postale, gestionarea corespondentei;
    - Pregatirea documentelor pentru mapa zilnica a CEO-ului;
    - Pregatirea si trimitera plicurilor cu facturi, contracte sau alte documente catre partenerii firmei;
    - Scanarea facturilor si a bonurilor fiscale inainte de a fi trimise la contabilitate;
    - Aranjarea actelor in functie de seria si data lor, printarea nir-urilor, bonurilor de consum, a situatiei stocurilor si semnarea/stampilarea lor; se va verifica dosarul ca sa fie complet;
    - Parte de contabilitate primara.

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu placut de lucru.

    Cod Anunt: 151116AS