Asistent Birou

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Asistent Birou active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare;
    - Cel puţin 1 an experienţă intr-un post similar, pe zona administrativ/secretariat/facturare;
    - Excelenta cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
    - Limba engleză - mediu;
    - Cunostinţe foarte bune de operare PC (Word, Excel, Power Point);
    - Atenţie la detalii;
    - Persoană responsabilă şi foarte bine organizată.

    Responsabilitati

    Principala responsabilitate este de a asigura o bună desfăşurare a activităţilor administrative:
    - Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre angajatul potrivit;
    - Preluarea comenzilor de la clienti si trimitera informatiilor catre departamentul de vanzari/achizitii;
    - Verificarea cutiei postale, gestionarea corespondentei;
    - Pregatirea documentelor pentru mapa zilnica a CEO-ului;
    - Pregatirea si trimitera plicurilor cu facturi, contracte sau alte documente catre partenerii firmei;
    - Scanarea facturilor si a bonurilor fiscale inainte de a fi trimise la contabilitate;
    - Aranjarea actelor in functie de seria si data lor, printarea nir-urilor, bonurilor de consum, a situatiei stocurilor si semnarea/stampilarea lor; se va verifica dosarul ca sa fie complet;
    - Parte de contabilitate primara.

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu placut de lucru.

    Cod Anunt: 151116AS

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (31)