Contabil junior

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ne dorim un coleg autonom, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:
    - Studii în domeniu finalizate și cunoștințe relevante de contabilitate;
    - Experiență de minim 1 an în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Un nivel basic de cunoaștere a limbii franceze (minim A2);
    - Prezență de spirit, dinamism, rigurozitate și flexibilitate în gândire;
    - Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice – avantaj SAP etc.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;
    - Înregistrarea tranzacţiilor bancare;
    - Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plata, cu scopul de a respectă angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat;
    - Analiza zilnică a cifrei de afaceri a societăţilor din portofoliu, cu scopul de a detecta eventualele anomalii sau diferenţe;
    - Manipularea conturilor de amortizare pentru diferitele bunuri din patrimoniul societăţilor gestionate;
    - Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:
    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.