Jr. Customer Support Officer - Head Office

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare;
    • Excelente abilitati de comunicare si relationare;
    • Experienta in activitati de interactiune cu clientul (constituie un avantaj);
    • Limba engleza (scris si conversatie) – nivel avansat;
    • Cunostinte solide ale mediului Online (Internet) si a suitei MS Office (Word, Excel, Powerpoint si Access);
    • Spirit organizatoric, cu capacitatea de valorificare a experientelor dobandite;
    • Rezistenta la stres si cu excelente capacitati de lucru in echipa;


    Responsabilitati

    • Asigura relatia cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti (telefonic, prin email sau prin intermediul mesajelor primite pe site-ul bancii / platforma de online banking);
    • Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre acestia;
    • Participa la intalniri cu clientii sau cu alte departamente ale bancii atunci cand este cazul;
    • Se informeaza activ despre caracteristicile produselor si serviciilor, in conformitate cu normele si instructiunile de lucru in vigoare;
    • Deruleaza activitati specifice de administrare a accesului utilizatorilor la serviciile electronice si online banking, in conformitate cu normele si instructiunile de lucru in vigoare;
    • Participa ocazional la implementarea, testarea si tratarea incidentelor cu vendorii externi ai aplicatiilor software aferente serviciilor electronice si online banking.