Economist

Angajator: HeidelbergCement România
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Piatra Neamt
  • Suceava
  • Actualizat la: 28.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Grupul HeidelbergCement, producător de ciment, betoane şi agregate, este lider mondial în domeniul materialelor de construcţii şi unul dintre cei mai importanţi investitori germani din România. Pe piața locală, HeidelbergCement România S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, agregate și betoane, având 3 fabrici de ciment, 19 stații de betoane, 7 cariere și 6 balastiere.

    Cerinte

    Cerințele postului
    Studii și experiență:
    - Absolvent de studii superioare - profil economic;
    - Experiență de minim 1 an pe un post similar.
    Cunoștințe și abilități necesare:
    - Cunoștinte de contabilitate și de legislație contabilă și fiscală;
    - Cunoștinte și abilități de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
    - Cunoștințe de operare în sistemul SAP constituie un avantaj;
    - Abilități de comunicare și lucru în echipă;
    - Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;
    - Putere de concentrare, acuratețe și atenție la detalii;
    - Abilități de organizare și încadrare în termenele stabilite;
    - Seriozitate și corectitudine.

    Responsabilitati

    Descrierea postului / Principalele responsabilități:
    - Asigură întocmirea și înregistrarea documentelor specifice contabile, cu respectarea procedurii interne privind activitățile financiar-contabile pentru activitatea de betoane;
    - Înregistrează avansurile de trezorerie și decontarea/stingerea lor la sfârșitul lunii;
    - Ține evidența cantitativă și valorică a stocurilor de materii prime, combustibil și materiale;
    - Efectuează operații financiar-contabile în sistemul SAP, cum ar fi:
    o verificarea facturilor de stocuri;
    o întocmirea de comenzi și NIR-uri pentru facturi de stocuri și comenzi servicii;
    o contabilizarea filelor de registru de casă pentru ziua precedentă;
    - Gestionează valorile în numerar sau alte valori cu regim special (CEC-uri, BO etc.);
    - Efectuează și transmite lunar către sediul central pontajul angajaților din punctul de lucru, în vederea întocmirii ștatului de plată;
    - Îndosariază toate documentele contabile justificative din stație și le transmite lunar la sediul central, în termenele stabilite.