Comercial Support Specialist with German

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura departamentului Suport Achiziții la sediul nostru din Iasi.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Capacitatea de a identifica, analiza și de a sintetiza informații;
    - Cunoștințe Microsoft Office (cu accent pe Excel);
    - Cunoașterea și utilizarea limbii germane la nivel mediu (A2-B1) și a limbii franceze (A2-B1).
    - Gândire logică și capacitate de adaptare;
    - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă.

    Responsabilitati

    În calitate de Comercial Support Specialist with German principalele tale misiuni vor fi:

    - Asigurarea relației și a comunicării zilnice cu departamentele administrativ (asistenți administrativi ai clientului), contabilitate (plăți, facturi), logistic (depozite, cuantificare produse), transport;
    - Suport in realizarea listelor de marfa pentru dosarele de prezentare a produselor (suprastocurilor) identificate și verificarea informațiilor și documentelor continute, asigurarea corectitudinii acestora și trimiterea lor pentru analiza departamentului marketing;
    - Asigurarea unui flux optim în procesul de achiziții prin intervenția periodică în caz de neconcordanță a termenelor de plată, a cantității sau calității produselor primite, soluționarea diferențelor sau lipsurilor intervenite la nivel de marfă sau documentație;
    - Asigurarea eficientizării timpilor alocați creării și analizei unui dosar de prezentare, precum și a celor alocați prezentării, negocierii și analizei unei oferte transmise furnizorilor.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.