Case Manager - Auditor

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Case Manager - Auditor.

    Requirements:
    - First-level university degree or equivalent experience highly desirable;
    - Typically 2+ years of related experience in finance, accounting or audit;
    - Systematic understanding of internal audit policies and operating principles;
    - Intermediate understanding of core businesses and the revenue cycle;
    - Intermediate risk assessment and scoping skills;
    - Strong communication skills;
    - Solid financial and business acumen;
    - Demonstrated project management skills such as planning, execution, and implementation;
    - Advanced knowledge of Excel.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Audits complex business processes;
    - Identifies inherent and residual risks and conducts risk-based audits;
    - Develops an in-depth understanding of the function to be audited, summarizes findings and identifies improvements;
    - Supervises assigned audit activities;
    - Manages and supports accounting and/or operational audits from start to finish;
    - Conducts complex research and data analysis for various audit projects;
    - Stays abreast of leading practices in auditing procedures, accounting regulations, governmental regulations, and internal control procedures;
    - Contributes to business- or function-wide solutions that impact multiple business units and/or countries.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Cod Anunt: 101116AB