Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare;
    - Foarte bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel);
    - Experienta operare ERP;
    - Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Persoana organizata capabila sa gestioneze un volum mare de informatii.

    Responsabilitati

    - Inregistrare comenzi de vanzare primite de la clienti;
    - Verificare preturi agreate si disponibilitate stoc;
    - Emitere avize de expeditie si urmarirea procesului de livrare efectuat de catre depozit;
    - Intocmire facturilor de vanzare si transmiterea lor catre clienti;
    - Emitere de AWB-uri pentru livrarile efectuate prin curier;
    - Creare coduri de produse, coduri de clienti in programul ERP;
    - Verificare diferente constatate la livrari si emiterea facturilor de corectie;
    - Verificare si inregistrarea retururilor de la clienti;
    - Arhivare documente.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (41)