Retail Analyst with French

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Analistul Retail acționează drept reprezentatul echipei in rol de specialist pe procesele de compensare și colectare a datelor in fața conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere.

    Cerinte:
    Diplomă universitară, de preferat în economie, administrarea afacerilor, finanțe sau tehnologia informației, cu experiență echivalentă de tipul:
    - Cunoștințe semnificative privind reglementarea si desfășurarea activităților comerciale indirecte (prin angrosiști/distribuitori/detailiști);
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de colectare, procesare si raportare date;
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de planificare, executare si compensare;
    - Cunoștințe semnificative privind rapoartele si standardele de măsurare a calității;
    - Cunoștințe relevante privind aplicarea clauzelor contractuale in activitățile comerciale indirecte;
    - Cunoștințe relevante de marketing;
    - Experiență aprofundata sau cel puțin semnificativa în comunicarea cu partenerii de afaceri si cu beneficiarii din domeniul afacerilor tehnologiei informației si comunicării;
    - Experiența semnificativa in lucrul cu baze de date si alte sisteme informatice similare (CRM/ERP);
    - Experiența aprofundata in utilizarea pachetului Microsoft Office, in special Excel la nivel avansat;
    - Aptitudini analitice demonstrate și orientare puternică spre procese cu cunoștințe de Excel, MS Access și Business Objects;
    - Aptitudini excelente de comunicare, cu capacitatea de a construi și de a păstra relații interne/externe solide;
    - Orientare puternică spre client;
    - Capacitatea de a lucra independent și la distanta, într-o organizație distribuită și de a rămâne concentrat și dedicat;
    - Capacitatea de a face fată unui mediu foarte stresant și de a creste în acesta;
    - Cunoașterea fluentă a limbii engleze și a limbii franceze.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Asigură in scop lucrativ relația dintre partenerii companiei (detailiștii locali) si organizațiile locale, echipele de vânzări si alți beneficiari interni pe aspectele operationale referitoare la activitatile de compensare si colectare a datelor;
    - Efectuează operațiunile de plată referitorare la compensarea partenerilor companiei, cu ajutorul conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere;
    - Oferă consultanță echipelor de vânzări partenere in legatură cu aspectele de planificare a activităților de compensare;
    - Colectează informații referitoare la datele de vanzari de la partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Se asigură că informațiile colectate sunt conforme cu cerințele companiei de calitate și confidențialitate a datelor; verifica atât calitatea cat si caracterul oportun al rapoartelor trimise de detailiști în coordonare cu departamentele de suport;
    - Identifica si monitorizează partenerii care nu respectă cerințele privind calitatea raportării. Soluționează problemele privind calitatea raportării cu detailiștii. Coordonează soluționarea problemelor cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Soluționează și urmărește orice probleme de raportare sau compensare împreuna cu partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Informează ierarhia din departament precum si organizațiile locale și echipele de vânzări asupra problemelor de colectare a datelor sau de compensare, propune soluții de rezolvare si se asigura de implementarea acestora;
    - Contribuie in mod activ la optimizarea proceselor, colaborând cu alte resurse interne din organizatie acolo unde este necesar, in vederea îmbunătățirii activităților de zi cu zi.

    Cod Anunt: 091116AB