Controlor Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Controlor Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul Economic
    • Cunostinte avansate de Excel
    • Cunostinte de contabilitate reprezinta un avantaj
    • Cunostinte avansate de Limba Engleza (Limba Franceza constituie un avantaj)
    • Minim 2 ani experienta in domeniul financiar
    • Abilitati de comunicare
    • Capacitate de lucru independent
    • Persoana organizata, cu abilitati de gestionare a timpului
    • Seriozitate si responsabilitate, proactivitate
    • Dorinta de invatare si perfectionare
    • Spirit analitic, perseverenta si receptivitate la schimbare

    Responsabilitati

    • Controleaza documentele financiar contabile urmarind respectarea prevederilor legale in vigoare precum si a procedurilor interne ale companiei (completitudine si corectitudine documente transport, justificarea achizitiilor de bunuri si servicii);
    • Colaboreaza cu celalalte departamente in vederea obtinerii documentelor necesare pentru a asigura cadrul legal in vigoare;
    • Responsabil/a cu analiza categoriilor de cost, si incadrarea acestora pe categorie de buget;
    • Efectueaza analize pe categorii de cheltuieli, centre de costuri, pentru a asigura repartizarea corespunzatoare a cheltuielilor pe centre de cost si segment de activitate;
    • Participa la intocmirea Bugetului de venituri si cheltuieli al companiei;
    • Pregateste lunar analiza Actual vs Buget la nivel de companie si la nivel de departament;
    • Pregateste lunar pachetul de raportare conform instructiunilor primite de la grup;
    • Elaboreaza diverse analize contabile si financiar;
    • Arhivarea in bune conditii a documentelor de transport.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (98)