Director Dezvoltare Departament Software

Angajator: Farmaciile Catena
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    CATENA se mandreste cu statutul de cel mai apreciat brand de farmacii din Romania.
    Compania noastra si-a propus sa fie un reper fundamental in lumea medicala romaneasca, in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul serviciilor oferite.

    Echipa Catena a integrat imaginea brandului in viata de zi cu zi a romanilor, punand accentul pe definirea conceptului de viata sanatoasa si armonioasa.

    Cerinte

    - Nivel studii: studii superioare finalizate de preferinta IT;
    - Experienta de minim 3 ani pe pozitie de Manager dezvoltare sau similar, in domeniul IT;
    - Cunostinte solide in domeniul vanzarilor si al marketing-ului, in domeniul IT;
    - Vocatie in domeniul vanzarilor, insemnand pasiune, dedicare si placerea de a interactiona cu clientii;
    - Capacitate de negociere si relationare cu partenerii de afaceri;
    - Cunostinte privind managementul proiectelor IT;
    - Abilitati de cercetare si prospectare a pietei;
    - Abilitati de identificare si intelegere a nevoilor clientului;
    - Creativitate si abilitate de a identifica clienti si proiecte in domenii de nisa;
    - Capacitate de planificare si evaluare;
    - Abilitati de organizare si coordonare a echipelor;
    - Gandire pozitiva si atitudine optimista;
    - Disponibilitate la deplasari;
    - Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    OBIECTIV:
    Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii, in scopul identificarii de noi oportunitati de afaceri, ce vor concretiza in proiecte software si vor deveni obiective de vanzari pentru companie.

    ATRIBUTII PRINCIPALE:
    - Prospecteaza piata pentru a identifica potentiali clienti si noi oportunitati de afaceri;
    - Analizeaza si cunoaste aprofundat piata, produsele si serviciile furnizate de companie, precum si concurenta;
    - Se consulta cu managementul companiei cu privire la dezvoltarea afacerii, in scopul de a genera proiecte, servicii, produse si canale de distributie noi;
    - Conlucreaza cu personalul tehnic si managerial pentru stabilirea obiectivelor de dezvoltare ale companiei;
    - Realizeaza previziuni privind vanzarile;
    - Asigura mentinerea portofoliului de clienti actual;
    - Participa la stabilirea preturilor ofertate clientilor;
    - Utilizeaza cunostintele acumulate despre piata pentru dezvoltarea unor oferte de vanzare diferentiate fata de concurenta;
    - Coordoneaza activitatea de ofertare si negociere cu clientii in vederea incheierii contractelor;
    - Identifica, bugeteaza, planifica si coordoneaza implementarea proiectelor de dezvoltare in cadrul companiei;
    - Raspunde de asigurarea calitatii serviciilor furnizate clientilor;
    - Participa la elaborarea si implementarea de norme si proceduri de lucru interne;
    - Setează indicatori cheie de performanta si urmareste implementarea acestora, inclusiv la nivel de proiect;
    - Participa la recrutarea si selectia personalului, precum si la implementarea programelor de dezvoltare profesionala;
    - Coordoneaza echipa si raspunde de finalizarea proiectelor de software.