Partener Clienti Retail

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    BCR, o super echipa!

    In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    Studii superioare de lunga durata economice/juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata: economice/liceu economic/alt profil si cursuri specializare bancara.

    Experienta profesionala minima in domeniu 1 an , din care 6 luni in institutii financiar bancare.

    Limba straina : Engleza - mediu

    Cunostinte tehnice si de afaceri:
    -Produsele si serviciile oferite de banca si subsidiare
    -Familiarizat cu politica bancii privind promovarea si vanzarea produselor si serviciilor de retail
    -Cadrul legal aferent domeniului bancar (standarde, instructiuni si reglementari specifice activitatii: standardele de cunoastere a clientului, procedura privind prevenirea activitatii de spalare a banilor)
    -Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
    -Tehnici de comunicare si negociere
    -Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Rolul postului:

    Promovarea si vanzarea proactiva a produselor si serviciilor bancii si subsidiarelor pentru clientii persoane fizice

    Responsabilitati specifice:

    -Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera indrumare clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate
    -Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate
    -Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de indrumare si servicii conform standardelor de calitate ale bancii
    -Urmareste si actioneaza in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii
    -Realizezaza sarcinile si obiectivele, conformandu-se reglementarilor legale si interne