Operator facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operator facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Cunostinte de operare a unui soft contabil si de gestiune de tip ERP;
    - Cunostinte Excel nivel mediu (tabele, functii, pivoti, etc.);
    - Persoana organizata, cu atentie la detalii;
    - Atitudine proactiva;
    - Perseverenta;
    - Seriozitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Emiterea facturilor si a avizelor de insotire a marfii catre clienti pentru comenzile primite de la departamentul de vanzari pe diverse canale de difuzare – hypermarket, clienti directi, clienti cu marfa in custodie, etc.;
    - Operarea retururilor de marfa sosite in depozit conform receptiei;
    - Emiterea de facturi de plata conform vanzarilor declarate pentru clientii cu marfa in custodie;
    - Intocmirea de documente pentru diferentele de receptie transmise de clienti;
    - Arhivarea periodica a documentelor emise.

    Cod intern: 091116LC