Commercial Support Representative with Czech

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Commercial Support Representative with Czech active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume, angajam un Reprezentant Comercial pentru Parteneri pe limba ceha.

    Acest post este responsabil sa rezolve solicitarile/cererile partenerilor companiei, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe.

    Cerinte:
    - De preferat 1 an de experienta in servicii de suport pentru clienti;
    - Studii superioare, preferabil economice/comerciale/tehnice;
    - Abilitati foarte bune de comunicare (verbal si scris);
    - Limba engleza si limba ceha - nivel avansat;
    - Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si a aplicatilor interne (SAP constituie un avantaj);
    - Capacitatea de a intelege/aplica/interpreta si corela informatiile din cadrul proceselor interne;
    - Spirit de echipa;
    - Orientare catre client;
    - Abilitatea de a rezolva probleme complexe legate de proces.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Reprezintă primul punct de contact pentru toate solicitarile din partea partenerilor companiei, luand actiune si rezolvandu-le, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Investigheaza si gaseste informatia necesara pentru rezolvarea solicitarilor sau intrebarilor partenerilor companiei sau ale unor echipe din companie, folosind resursele, aplicatiile si mijloacele electronice disponibile echipei, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Asigura comunicarea cu partenerii si echipele interne companiei, ia acţiuni proactive pentru optimizarea operatiunilor, prin email sau sistemul de tichete folosit de echipa, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Gestioneaza in intregime relatia cu partenerii companiei preluand solicitarea lor de la initiere si pana la gasirea si punerea in aplicare a solutiei potrivite, pe care o si comunica sau o agreeaza cu partenerul, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Rezolva solicitarile partenerilor companiei de ordin financiar şi logistic şi este responsabil sa initieze actiunile necesare functionalitatii proceselor interne, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Investigheaza cauzele nerambursarii valorilor catre parteneri ca urmare a efectuarii reparatiilor si ia actiuni in consecinta; creeaza ordine de plata pentru compensarea financiara a partenerilor, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Ia orice actiune necesara pentru gestionarea corecta a comenzilor si facturilor partenerilor companiei (ordine de plata), creearea acestora, trimiterea si comunicarea catre parteneri, plata sau rezolvarea problemelor dupa livrarea serviciilor de catre parteneri, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe;
    - Ofera suport colegilor in training-uri si activitati de coaching; ofera suport in situatiile in care este nevoie de inlocuirea unui coleg; indeplineste sarcinile colegilor aflati in concediu pe perioada concediului acestora, in termenele limita si cu respectarea standardelor de acuratete stabilite prin obiective cu seful direct si comunicate intregii echipe.

    Beneficii:
    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multinational care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team-building-uri.

    Cod Anunt: 081116ELP