Consultant Servicii Client

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, o companie financiara noua in piata bancara prezenta in mai multe tari din Europa, un Consultant Servicii Client. Aceasta pozitie presupune acordarea de suport clientilor companiei prin telefon, chat si email privind informatii legate de produse si servicii.

    Cerinte:
    - Absolvent de facultate;
    - Bune abilitati de comunicare si negociere;
    - Bune abilitati de organizare si planificare;
    - Atentie la detalii;
    - Adaptabilitate si flexibilitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Acordarea de suport clientilor prin telefon, chat si email;
    - Introducerea tuturor informatiilor obtinute de la client in sistemul informatic al companiei;
    - Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate;
    - Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia;
    - Transmite managerului direct informatiile cu privire la: sesizarile si/sau reclamatiile primate din partea clientilor.

    Cod intern: 071116AE