Consilier Diagnoza Auto (Techliner limba spaniola)

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Inginerie
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie multinationala cu o experienta de peste 25 de ani in productia de autovehicule raportand anual peste 2,5 milioane de unitati vandute in peste 125 de tari la nivel global.

    - Absolvent studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
    - Experienta in activitatea de service sau atelier auto;
    - Limba spaniola - nivel avansat (vocabularul tehnic reprezinta un avantaj);
    - Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    - Capacitate de analiza si sinteza, spirit organizatoric;
    - Capacitate de lucru in echipa;
    - Buna comunicare cu tehnicienii din reţeaua service;
    - Uşurinţa în conversaţia telefonica;
    - Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele de diagnostic.

    Responsabilitati

    - Asigura asistenta tehnica (prin telefon sau e-mail) a retelei de service auto din tarile alocate - pentru diagnosticarea cauzelor incidentelor tehnice in vederea efectuarii reparatiilor de vehicule, la termen si de calitate (techline nivel 1);
    - Tratarea “fiselor de incident client” emise de consilierii tehnici din reţeaua filialelor europene;
    - Gestionarea cheltuielilor în garanţie cu respectarea drepturilor clientului;
    - Validarea din punct de vedere tehnic a solicitărilor de schimbare a pieselor;
    - Coordonarea asistentei tehnice a platformei în caz de necesitate;
    - Coordonarea acţiunilor cu serviciul relaţii clienţi din perimetrul sau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
    - Informarea filialelor europene despre incidentele în garanţie.

    Alte informatii

    Se ofera:

    - Oportunitati de crestere profesionala;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicala in regim privat.