Specialist in administrare de personal - Junior

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?
    - Sa detina atestatul de inspector resurse umane
    - Sa aiba cunoştinţe de legislaţia muncii
    - Sa cunoasca Excel-ul si limba engleza la nivel avansat
    - Sa fie orientat spre client
    - Sa fie atent la detalii si inclinat spre munca de birou
    - Sa aiba spirit de echipa si abilitati de comunicare ridicate
    - Sa stie sa isi organizeze si sa isi planifice eficient activitatile
    - Sa aiba capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale?
    - Intocmirea contractelor individuale de munca
    - Intocmirea documentelor privind modificarea si incetarea contractelor individuale de munca
    - Intocmirea adeverintelor pentru angajati (de salariat, pentru medic, banca etc)
    - Arhivarea electronica a dosarelor de personale
    - Intocmirea, completarea si depunerea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic – REVISAL
    - Programarea controalelor de medicina a muncii
    - Comunicarea catre Agentia Pentru Ocuparea Fortei de Munca a tuturor locurilor de munca vacante
    - Intocmirea rapoartelor specifice pentru clienti cu privire la date despre angajati (situatia zilelor de concediu, incetari, angajari etc)
    - Verificarea pontajului

    Alte informatii

    Ce oferim?

    - Salariu motivant
    - Cursuri profesionale interne periodice (administrare de personal, salarizare, actualizari legislative)
    - Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc)
    - Bonusuri corelate cu Sistemul de beneficii si compensatii
    - Oportunitati reale de avansare si dezvoltare
    - Concursuri lunare cu premii
    - Cadouri cu diverse ocazii