Specialist Ofertare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Ofertare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

     Experienta in domeniul tehnic sau comercial; relatii furnizori; marketing /publicitate ( 2-5 ani);
     Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze;
     Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office – Word, Excel, Powerpoint; AutoCad; Optmik ;
     Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor, tehnicilor de imprimare, constituie avantaj;
     Studii, de preferinta superioare in domeniul: tehnic;
     Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;
     Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;
     Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru.

    Responsabilitati

     Calculeaza costul produselor, gaseste cele mai bune solutii d.p.d.v . al costului minim si al posibilitatii realizarii in productie, in conformitate cu utilajele din dotare ;
     Se documenteaza permanent despre furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa;
     Ajuta la organizarea fluxului comenzilor - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la finalizarea ei, ajuta la organizarea a tot ce este necesar:
    o colaboreaza cu departamentele client service, logistica, productie, achizitii, contabilitate pentru realizarea optima si eficienta a comenzii;
    o se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu furnizorii in vederea achizitiei materiei prime necesare comenzii;
    o rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative;
    o intocmeste documentele necesare: bonuri de materiale si trasee tehnologice, comenzi la furnizori, etc.
     Pastreaza permanent relatia cu furnizorii in foarte bune conditii;
     Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma;
     Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, costurile dupa realizarea produselor/comenzilor, volumul si profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Remote

    Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (19)