Specialist Junior Administrare Personal

Angajator: KMG International (Rompetrol)
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    With over 7.500 employees in 12 countries, KMG International N.V. is one of the well-established oil companies operating in Romania and an important player in the Black Sea and Mediterranean Sea basins. The company is primarily active in refining, petrochemical, retail, trading, upstream and industrial services.
    In Europe, KMG International owns over 1,000 distribution points in 6 countries (Romania, Republic of Moldova, Bulgaria, France, Spain, Georgia), operating under Rompetrol and Dyneff brands.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate.
    - Minim 1 ani experienta pe o pozitie similara, cu expunere preferabil la urmatoarele arii: administrare de personal.
    - Disponibilitate pentru deplasari – sub 30% din program.
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
    - Bune cunostinte MS Office (Word, Excel).
    - Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare.
    - Capacitate de sinteza si analiza.
    - Excelente abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Scopul postului: Asigura servicii de resurse umane eficiente si eficace pentru companiile alocate in cadrul departamentului de Administrare Resurse Umane.

    Responsabilitati:
    - Elaboreaza si gestioneaza documente necesare in procesele de resurse umane privind incheierea, executarea, modificarea si incetarea raporturilor de munca, acte aditionale etc., conform prevederilor legale.
    - Raspunde de arhivarea dosarelor de personal curente sau apartinand fostilor angajati.
    - Se asigura de existenta documentelor necesare la angajare si le verifica.
    - Verifica pontajele lunare ale salariatilor.
    - Redacteaza si/sau completeaza formulare specifice activitatii biroului: registre, adeverinte solicitate de angajati, cereri etc.
    - Receptioneaza si implementeaza solicitarile HR Business Partner-ilor sau ale clientilor interni.
    - Actualizeaza baza de date privind personalul companiei: noi angajati, plecari, concedii etc.
    - Urmareste implementarea modificarilor.
    - Actualizarea bazelor de date cu informatii ale angajatilor.
    - Implementarea proceselor si fluxului de documente cerute de lege sau de procedurile interne pentru segmentul de angajati/ client/ business de care se ocupa.
    - Aplicarea in mod corect a prevederilor contractului individual de munca si a Contractelor Colective de Munca precum si a legislatiei in vigoare.
    - Implementarea modificarilor legislative care au impact asupra activitatii profesionale.
    - Elaboreaza si gestioneaza anunturile organizationale interne.
    - Acorda suport in elaborarea si administrarea documentelor asociate proceselor de somaj tehnic, oncediere colectiva si individuala, cercetarilor disciplinare din cadrul companiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru unitatile din Bucuresti si tara.