Analist Suport Vanzari (limba germana)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Analist Suport Vanzari, cu abilitati de limba germana si engleza.

    Analistul Suport Vanzari lucreaza intr-un mediu de afaceri al canalelor de distributie pan-european. El/ea este responsabil/a pentru suportul zilnic catre agentii si managerii de vanzari din tari si partenerii HPE.

    Cerinte:
    - Cunostinte despre mediul de afaceri si modul de lucru in/pentru canalele de distributie;
    - Experienta anterioara de aprox. 1-3 ani, ideal intr-un mediu de lucru orientat catre client;
    - Fluenta in limba engleza;
    - Nivel intermediar / avansat de cunostinte de limba germana;
    - Abilitati foarte bune de folosire a pachetului Microsoft Office.

    Competente:
    - Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si lucru in echipa;
    - Capacitatea de solutionare rapida a problemelor;
    - Capacitatea de a preintampina si gestiona situatiile conflictuale;
    - Capacitatea de a respecta termenele limita convenite pentru actiuni;
    - Capacitatea de a lucra cu parteneri sau echipe multiculturale;
    - Capacitatea de a actiona cu un nivel crescut de flexibilitate;
    - Competente organizatorice bune;
    - Capacitatea de a stabili corect prioritatea activitatilor zilnice;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Preluarea si rezolvarea cererilor de suport submise de echipa de vanzari si parteneri ai companiei;
    - Eclipse, BMI – verificarea aplicarii corecte a programului de compensare oferit partenerilor companiei;
    - Poate efectua sau asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre programul de compensare oferit partenerilor companiei;
    - Sustine orice alte procese, proceduri sau sarcini relevante pentru bunul mers al relatiilor de afaceri in cadrul canalelor de distributie din regiunea EMEA;
    - Ofera sprijin in imbunatatirea si crearea de procese interne precum si formarea profesionala a resurselor folosite in cadrul acestora;
    - Sustine orice alta activitate sau sarcina de lucru indicata de catre Coordonatorul de Echipa sau Managerul de Operatiuni;
    - lntelegerea conditiilor locale ale pietei;
    - lntretinerea contactului cu echipa de vanzari si echipele operationale locale sau la nivel EMEA;
    - lnterfata intre agentii de vanzari si canalul de operatiuni;
    - Orientare si suport din perspectiva EMEA;
    - Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat. Ofera suport si se asigura ca noii angajati sunt complet integrati in echipa;
    - Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.