Consultanti Telefonici - Limba Italiana

Angajator: Eurocall Inc SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Onesti
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Recunoaștem valoarea fiecărui angajat si incurajam libera exprimare , in acest fel punem in valoare competentele unice ale fiecarui membru din echipa .

    Cerinte

    -sa cunoasteti limba italiana la nivel mediu/avansat;
    -responsabilitate si punctualitate;
    -experienta anterioara intr-un call center reprezinta un avantaj;
    -Atitudine pozitiva si proactiva;
    -cunostinte minime de operare calculator;
    -Atitudine pozitiva ;
    -Sa se regaseasca in motto-ul nostru: " LUCREAZA CU CEI MAI BUNI!"

    Responsabilitati

    -Contactarea clientilor din baza de date proprie pentru a propune ofertele si produsele clientilor nostri ( companii multinationale cu marci foarte cunoscute ) .
    -Gestionarea clientilor existenti prin asistenta acordata la cerere .

    Alte informatii

    Oferim :
    -Salariu de baza motivant ( 1400 RON BRUT )
    -Bonuri de masa ;
    -Bonusuri din realizari ( 400-2000 RON sau mai mult in functie de rezultate );
    -Evaluari periodice cu cresteri salariale chiar si lunare;
    -Incadrarea pe mai multe tipuri de produs in functie de abilitatile fiecaruia;
    -Training de specialitate ;
    -Salarizare si pe perioada trainingului.;
    -Decont transport pentru cei din afara orasului ( nu se deconteaza pe periada de training);
    -Program de lucru 8h/6h/4h in functie de disponibilitate ;
    -Ambianta de lucru dinamica intr-un mediu tanar unde respectul reciproc este o prioritate;
    -Tehnologie de ultima ora , furnizam instrumente moderne unice ca concept ;
    -Transparenta maxima in cadrul companiei , toata activitatea si etapele de productie sunt centralizate intr-un CRM propriu si pot fi accesate de fiecare angajat , online si chiar de pe aplicatia pentru smart phone .
    -Promovam munca in echipa , si tratam fiecare membru al echipei in mod egal si transparent , incurajam si ajutam evolutia si imbunatatirea modului de lucru fiind mereu deschisi la propuneri si sugestii din partea tuturor , incercand sa rezolvam impreuna toate problemele care apar in munca noastra;