Operations Analyst (ticketing)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operations Analyst (ticketing) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Our client is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.

    Requirements:
    - University degree;
    - Fluent in English;
    - Relevant experience in ticketing system usage, task allocation & reassignment;
    - Ability to be flexible and work analytically in problem-solving environment;
    - Strong organizational, multi-tasking and time-management skills as well as; technical focus (Excel, databases etc.);
    - Ability to deliver under tight deadlines to multiple stakeholders;
    - Team player and proactive.

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    - Perform tasks allocation in a specific ticketing system, support the team with tickets qualification and manual dispatch, build specific reports for the stakeholders;
    - Provide daily operational support to Partners, local Sales teams and other stakeholders regarding data collection;
    - Achieve or exceed specific operational, non-sales quota related, KPIs;
    - Conduct regular operational reviews with Partners and internal stakeholders;
    - Deliver reporting documentation to Partners and other stakeholders;
    - Act as first point of escalation for partners and internal stakeholders;
    - Ensure compliance and process guidelines are followed by Partners and other stakeholders;
    - Escalate issues on time and to the correct owner.

    Job Code: 171016AB