Warehouse operator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hamilton Central Europe active.


Vezi toate job-urile Warehouse operator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Hamilton Central Europe
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Hamilton, ca si companie, si-a inceput activitatea in anii '50 in Statele Unite, iar 10 ani mai tarziu a intrat si pe piata din Europa, in Bonaduz, Elvetia.

    Din anul 2013 ne desfasuram activitatea si in Timisoara (Romania) sub numele de Hamilton Central Europe SRL. In momentul de fata suntem peste 1.400 angajati ai sediilor din Bonaduz (Elvetia), Reno (Nevada), Boston (New England) si Timisoara.

    Cerinte

    Studii: medii sau superioare;
    Experiența: min.1 an intr-o pozitie similara; autorizatia ISCIR reprezinta un plus.
    Abilitați:
    - focusat pe rezolvarea problemelor;
    - cunostinte de limba engleza (nivel incepator);
    - cunostinte de PC;
    - gandire analitica;
    - idei de imbunatatire continua.
    Abilitați personale: persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii.

    Responsabilitati

    ● Efectueaza receptii de materii prime, consumabile, marfuri, (intrarile in gestiune) etc.;
    • Verifica cantitativ si calitativ marfa primita in gestiune;
    • Pregateste produsele finite pentru livrare;
    • Completeaza documentele aferente gestiunii;
    • Efectueaza inventare regulate in depozit;
    • Asigura gestiunea depozitului atat scriptic, cat si fizic;
    • Alimenteaza liniile de productie cu materie prima si colecteaza produsul finit;
    • Responsabil pentru buna desfasurare a circulatiei marfurilor(descarcare, manipulare, depozitare, livrare);
    • Responsabil de ordinea, inregistrarea si etichetarea produselor depozitate;
    • Utilizarea eficienta a spatiului depozitului.(respectare si imbunatatire layout);
    • Responsabil de corectitudinea stocurilor scriptice si fizice din depozit.
    • Realizeaza instructiuni de lucru in legatura cu specificul activitatii;
    • Opereaza in sistemul intern ERP specific activitatii;
    • Dezvolta si participa impreuna cu celelalte departamente, sisteme care sa asigure o buna functionare si gestiune a stocurilor;
    • Realizeaza raportarile interne si urmareste ca indicatorii specifici departamentului sa fie indepliniti.

    Alte informatii

    Beneficii
    - Salarii competitive si beneficii;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Tichete de masa;
    - Transport asigurat din Timisoara.