IT Helpdesk Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile IT Helpdesk Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 03.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    • Cunostinte la nivel avansat de limbaj tehnic-engleza;
    • Cunostinte avansate Microsoft Operating Sistems ( Server 2008; 2012, Linux) si Microsoft Office (7/8);
    • Experienta in configurare si diagnoza a echipamentelor IT: calculatoare, imprimante, retele LAN si WAN;
    • Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile;
    • Cunostinte de administrare a domeniului Active Directory;
    • Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, DNS, DHCP;
    • Disponibilitate program de lucru in ture;
    • O personalitate deschisa si aptitudini de comunicare bine dezvoltate;
    • Atitudine proactiva;
    • Gandire analitica si inclinata spre rezolvare a problemelor.
    • Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    • Ofera permanent suport tehnic IT utilizatorilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu;
    • Configureaza statiile de lucru pentru angajati, seteaza conturile utilizatorilor si instaleaza programele specifice activitatii companiei;
    • Acorda asistenta tuturor utilizatorilor in solutionarea problemelor aparute in folosirea tehnologiei si sistemelor informatice;
    • Gestioneaza resursele puse la dispozitia departamentului IT (hardware, software si comunicatie) pentru buna functionare a sistemului informatic al companiei;
    • Solutionarea solicitarilor venite din partea departmentelor companiei, specifice activitatii zilnice;
    • Raporteaza catre managementul companiei calitatea serviciilor oferite de catre furnizorii externi;
    • Asigura mentenanta echipamentelor si se asigura de buna functionare a lor;
    • Raporteaza si ofera suport in solutionarea incidentelor IT aparute in cadrul companiei.
    • Pachet salarial atractiv;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala;
    • Oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie tanara in plina ascensiune.